Klachtenregeling
Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Is een zaak niet zo afgehandeld als u zou willen of is er iets anders dat niet naar wens is verlopen? Dit horen we graag van u. Erasmus Personenschade biedt jou juridische hulp gegeven door professionals, zodat je zaak in goede handen is terwijl jij je kan focussen op je herstel. Om dit te waarborgen, hebben wij een interne klachtenprocedure.
Interne klachtenregeling
Stuur je klacht per e-mail aan info@erasmuspersonenschade.nl. Vermeld je naam en adresgegevens en geef aan wat uw klacht is. Je klacht zal in behandeling worden genomen door het management en de directie. Zij zullen het dossier grondig bestuderen en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Een klacht wordt altijd op korte termijn behandeld, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen. Wij zullen in gesprek gaan met de behandelaar van je dossier en we hopen gezamenlijk tot een passende oplossing te kunnen komen.
Externe klachtenregeling
Als je over een NIVRE-expert een externe klacht wil indienen, kun je dit via het Nivre doen.